woensdag 12 februari 2014

Ze heeft hem gevoeld!!!

Het heeft bewogen! Het leeft! Het is echt! Het is écht helemaal echt!

Hij 'jumpte'. Het maakte een soort sprongetje. Zei ze. Van binnen. Op de chat, zei ze het.

Tien minuten heb ik vandaag niet gewerkt. Ik was even met iets anders bezig. Mijn kind. Ons kind. Helemaal echt! Hij doet het!!

Ik kon ook echt niet werken, want ik had te veel traan in mijn ogen... Ons kind! Kind! K-I-N-D... een echte! Een echte, hele hele echte!

Vanaf vandaag is het echt méér dan alleen maar een groeiende buik. Het beweegt... er zit er echt één in! Een hele echte, uit ons ontstane, hele echte BABY!!!!!

Zo zie je maar dat niet alles wat made in China is, nep is. Die van ons is écht echt!

Want vandaag bewoog het zichzelf... en mij. En zijn moeder stiekem ook wel een beetje, hoewel die ook zoiets heeft van: oei.

Nu wordt ik dus écht mama.... zo oud!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten